De eerste conclusies - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Ellen Prins - WaarBenJij.nu De eerste conclusies - Reisverslag uit Valencia, Spanje van Ellen Prins - WaarBenJij.nu

De eerste conclusies

Blijf op de hoogte en volg Ellen

14 September 2015 | Spanje, Valencia

Vandaag ben ik al drie hele weken in het mooie (meestal) zonnige Valencia!
En ik leef nog, voor diegene die dat zich afvroegen.

Er zijn al een hoop dingen die we hier hebben kunnen concluderen -

* Niemand spreekt Engels.
Oké dat is niet waar, 0,5 procent van de mensen in Valencia spreekt Engels. Is alsnog verwaarloosbaar.

* Met 4 meisjes in een huis wonen is heel leuk..
Echt! Als je 1203998342 haren in de douche, opgestapelde afwas en overvolle vuilnisbakken niet meetelt natuurlijk. Ook vindt onze cactus-verzamelende onderbuurman ons niet heel erg leuk, en is van mening dat wij “coño’s” zijn. Gelukkig hebben we een groot matras als decoratie in de woonkamer liggen die het één en ander dempt.

* Stappen tot een uur of 7 kan gewoon.
Jammer dat dan de resterende dag afgeschreven kan worden, maar goed. Slapen op onze comfortabele spaanse bedjes, wie wilt dat nou niet.

* ^Dat laatste was een grap
1,80 bij 70 cm garanderen geen fijne nachtrust.

* Boodschappen doen bij de carrefour lijkt een heeeel goed idee.
Totdat je met 10 tassen, een grote knuffelhond en een palmboom terug met de bus moet.

* Zand zit overal.

Nouja ik kan zo nog uren doorgaan. Verder is het heel leuk, tijd vliegt voorbij vooral nu stage echt begonnen is. Ik houd me vooral bezig met het analyseren van potentiële klanten op de Belgische en Nederlandse markt en deze te contacteren, dit is onderdeel van het oriënterende deel van de stage. Morgen begint ook eindelijk een andere Nederlandse stagiair, zodat ik niet als enige sukkel rond loop in dit bedrijf.

Verder is het vooral lekker weer – hoewel we de laatste week wel wat slechte dagen hebben gehad. Gelukkig blijft het zover nu bekend is nog tot eind September warm zodat we nog aardig bij kunnen bruinen op het strand 

Kusjes uit Valencia

• 14 September 2015 - 18:39

Karin:

Wat een wijze levenslessen doe je daar op

• 14 September 2015 - 22:09

Jurgen:

Nodig die buurman eens uit voor een pyjama party... Je hebt noooooit meer last van hem.

• 15 September 2015 - 16:15

Ellen:

hahaha jurgen ik ben bang dat dat zijn uiteindelijke doel is

En Karin, het valt me nu allemaal nog wel mee maar er zijn wel momenten dat je jezelf tegen komt..
    over pyjama party's gesproken - ik kom naar Nederland in oktober hehehehe

Tags: stage, valencia